အချစ်ဒိုင်ယာရီ(၁)(၂)(၃)က ကဗျာပုံစံမဟုတ်ပါဘူး။ ဖတ်မိတဲ့လူ စိတ်ကျေနပ်မူမရရင် တောင်းပန်ပါတယ်ဗျာ။ ငယ်စဉ်က ခံစားမိတဲ့ အချစ်အကြောင်းလေးရေးဖွဲ့ထားတာပါ။ အသက်ငယ်စဉ်တုန်းကဖြစ်တဲ့အချစ်လေးတွေကို ပြန်ပြီးတမ်းတမိလို့ပါဗျာ။ ရိုးသားမူရှိတယ်။ နှလုံးသားဟာ စကားသိပ်မပြောတက်တဲ့ကလေးရဲ့ဘဝနဲ့ တူတယ်။ နုနယ်တဲ့အချစ်ခံစားမူလေးတွေပါ။ လွတ်လပ်တယ်။ ပေါ့ပါးတယ်။ ထိန်းချူပ်မူကင်းမဲ့တယ်။ ရင်ခုန်နူန်းတွေ မြန်တယ်။ အော်..ငါလည်း ဘာတွေရေးနေပါလိမ့်....မပြီးတော့ဘူး။ :D


ပြောချင်တာကတော့ဗျာ..ဟီးး အခုအရွယ်အချစ်က ကလေးဘဝလောက်လွတ်လပ်မူမရှိတော့ဘူးဗျာ။ ဆင်ခြင်မူတွေ၊ ထိန်းချူပ်မူ အတိတွေနဲ့ပေါ့ဗျာ...။


အချစ် ဒိုင်ယာရီ(၁)
တကယ်တော့
အချစ်ဆိုတာ ကျွန်တော့်အတွက်တော့
စိတ်ကူးယဉ် ဇာတ်လမ်းတပုဒ်ပါလား
မိန်းကလေးတစ်ယောက်ကို
သူမသိဘဲချစ်ခဲ့တယ်..
သူမသိဘဲ စိတ်ကူးယဉ်ခဲ့မိတယ်
သူမသိဘဲ သူ့အကြောင်းတွေးခဲ့ရေးခဲ့မိတယ်..
ကျွန်တော်သိခဲ့ရတဲ့ သူ့အကြောင်းက
ကျွန်တော့်ကို မျှော်လင့်ချက်မဲ့စေခဲ့တယ်
နောက်ထပ် ရှေ့ထပ််မတိုးဝံ့တော့ပါဘူး..
တကယ်တော့ ကျွန်တော်
သူမသိလိုက်တဲ့အဖြစ်နဲ့ပဲ
အရှုံးသမားကြီးဖြစ်ခဲ့တယ်
ဒါပေမဲ့
သူဟာ ကျွန်တော်ရင်ထဲက လမင်းလေးပါ
ကောင်ကင်က ကြယ်တွေကြွေသွားထိတိုင်အောင်
ကျွန်တော်ရင့်ထဲက လမင်းလေးဟာ ရှိနေမှာပါ
  အချစ်ဒိုင်ယာရီ(၂)


အချစ်ဆိုတာကို
စိတ်ကူးယဉ်ဆန်ဆန်နဲ့သာ
အချစ်တွေကို သိမ်းဆည်းထားမိတဲ့အတွက်
အချစ်စာမျက်နှာတရွက်မှာ
အရှုံးသမားအဖြစ် မှတ်ကျောက်တင်ခဲ့ရပြီ
အခုလည်း နောက်ထပ် စိတ်ကူးယဉ်နေမိတယ်
ကံကြမ္မာသာ ကျွန်တော့်ဘက်မှာရှိမယ်ဆိုရင်
ကျွန်တော်သူ့ကို စကားတစ်ခွန်းလောက်ပြောချင်တယ်
"ကျွန်တော်သူ့ကို အရမ်းချစ်တယ်"
  
အချစ်ဒိုင်ယာရီ(၃)


အချိန်တွေ
နေ့ရက်တွေသာပြောင်းသွားတယ်
ကျွန်တော့်ရင်ထဲက
သူ မပြောင်းလဲဘဲရှိနေသေးတယ်
ညင်သာစွာ
တိုက်ခတ်လာတဲ့လေပြေရဲ့ တိုးဝှေ့သံထဲမှာ
သူ့အသံက
ို ကြားယောင်နေမိတယ်
ရုရှားရဲ့
အေးမြတဲ့ညလေပြေညှင်းကို
ကျွန်တော့်ရင်ထဲကပူလောင်မှုတွေက
အံတုလို့နေတယ်
တူနှစ်ကိုယ်ကြား စီးချောင်းခြားပြီး
အဝေးကို မျှော်ကြည့်နေရတဲ့
ကျွန်တော်ရဲ့ရင်ခွင်ဟာ
တွေဝေမိန်းမောနေတာ
သန်းခေါင်ယံကျော်ညတွေ များခဲ့ပါပြီ....

0 comments: